duminică, 27 octombrie 2013

Pro sau contra unghiilor false ?



De curand am intrat pe un forum, unde se discuta intens despre unghiile false, si cat de nocive sunt ele. Asa ca, am decis sa discut un pic despre subiectul asta.
Sunt multe fete care sustin ca gelul le-a distrus unghiile naturale. Ei bine, referitor la afirmatia asta sunt de acord intr-o mica parte. De ce sunt de acord ? Pentru ca, unele manichiuriste nu folosesc geluri foarte bune,  fiindca  sunt foarte scumpe. Asa ca decid sa cumpere ceva mai ieftin, care pot provoca o gramada de neplaceri. In al doilea rand, mai exista posibilitatea, ca unele dintre voi sa se fi dus la un salon, si cel mai probabil ca au avut produse de calitate, si cu toate astea ati avut neplaceri. Care este cauza ? Simplu. La salon, manichiurista trebuie sa lucreze foarte repede, ca sa aibe cat mai multe cliente pe zi. Si este evident ca daca ai 8-9 cliente pe zi obosesti si numai iti dai interesul sa faci treaba calumea. Vrei doar sa termini odata cu clienta si sa te duci acasa.
Multe plangeri au fost, cum ca daca iti dai gelul jos, se subtiaza unghiile naturale. Sau, am mai auzit versiunea  ca daca iti pui tipsuri este si mai al naibi ca se fac praf unghiile. Intr-adevar, daca dai gelul jos unghiile tale vor fi foarte subtiri, pentru ca se pileste tot gelul iar unghia naturala o sa fie mai firava. Insa, o manichiurista cu cap, si care cunoaste meseria bine, o sa isi sfatuiasca clienta sa mai pastreze macar 10% gel pe unghia naturala, daca nu vrea sa i se rupa. Dar, daca clienta insista sa isi dea jos tot gelul, atunci manichiurista o sa ii recomande un produs pentru intarirea unghiei naturale, pe care clienta o sa il aplice timp de o luna de zile. Si oricum, deja dupa 1 luna de zile, unghia se regenereaza complet.
Referitor la tipsuri, mie una mi se pare o aberatie. Fetele care s-au plans de problema asta, ori au avut noroc sa ajunga la o manichiurista care i-a lipit tipsurile cu superglue, ori a pilit unghia naturala prea mult. Si eu am pus tipsuri la cateva cliente, iar unele din ele a renuntat la ele si i le-am dat jos. Dar cand i le-am dat jos, nu avea nicio gaura in unghie. Unghia ei arata chiar foarte foarte bine. Daca iti pui tipsuri, trebuie sa pilesti foarte putin unghia naturala, de preferat cu un Buffer pana ii iei luciul la unghie. Apoi lipesti tipsul, cu Lipici Special pentru unghii nu cu Superglue. Iar apoi, se pileste la imbinarea dintre tips si unghia naturala, dar se pileste doar TIPSUL nu si unghia naturala.
Prin urmare, eu consider ca gelul nu este atat de periculos sau daunator cum au lasat alti sa inteleaga. Din contra, daca lucrezi cum trebuie, cu rabdare si cu multa grija, nu ar trebui sa aveti nicio problema. Si eu am fost sceptica inainte sa imi pun prima oara unghii false, ma gandeam ca o sa imi distrug unghiile. Insa a devenit ca un drog la momentul actual, imi plac foarte mult, nu se mai exfoliaza, nu se mai rup si numai trebuie sa sterg oja la 2-3 zile pentru ca se strica. Sfatul meu, este sa aveti grija la ce manichiurista va duceti si ce produse foloseste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu